Złap potwora – tabliczka dzielenia

  • doskonalenie umiejętności dzielenia pamięciowego;
  • odpowiednie do pracy, w parach, w grupach oraz pracy nauczyciela z uczniem;
  • materiał zawiera: planszę z grą, odpowiedzi, instrukcję;
  • wersja do samodzielnego wydruku;
  • przyjdzie na skrzynkę mailową natychmiast po zrealizowaniu płatności.

9,99 

Opis produktu:

Głównym celem materiału jest doskonalenie umiejętności dzielenia w pamięci w formie zabawnej gry.

Klasa:

  • 4.

Zawartość:

  • plansza z grą;
  • odpowiedzi;
  • instrukcja.

Zakres materiału:

  • dzielenie pamięciowe.

Formy pracy:

  • praca w parach;
  • praca w grupach.

Przygotowanie:

Przed przystąpieniem do zabawy należy wydrukować planszę z grą oraz przygotować spinacz i długopis dla każdej grupy. Klasę dzielimy na grupy 2 - 3 osobowe.

Zasady gry:

  • Gracz losuje wyrażenie, wykorzystując spinner zrobiony z długopisu i spinacza (instrukcja znajduje się na dole strony).
  • Na planszy maluje swoim kolorem pole, na którym znajduje się wynik wylosowanego dzielenia.
  • Jeśli nie ma już wolnego pola z odpowiedzią, gracz traci kolejkę.
  • Te same czynności powtarza kolejny gracz.
  • Gra toczy się tak długo, aż wszystkie pola wokół jednego potwora zostaną zamalowane (każdy potwór otoczony jest sześcioma polami).
  • Wygrywa osoba, która zamalowała ostatnie pole „zamykające” tego potwora.

Faktura:

  • Do każdego zamówienia dołączana jest faktura.
  • Szkoły oraz inne instytucje publiczne mogą otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności. W tym celu wystarczy się skontaktować poprzez e-mail: kontakt@krolowamatma.pl lub tel. 577205587.