Karty zadań – liczby na osi liczbowej

  • doskonalenie umiejętności zaznaczania na osi liczbowej liczb i zbiorów liczb oraz zapisywania zaznaczonych zbiorów za pomocą nierówności;
  • odpowiednie do pracy indywidualnej, w parach, w grupach;
  • materiał zawiera: 24 zadania, kartę ucznia/grupy, instrukcję, odpowiedzi;
  • wersja do samodzielnego wydruku;
  • przyjdzie na skrzynkę mailową natychmiast po zrealizowaniu płatności.

10,99 

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 10,99 

Opis produktu:

„Karty zadań – liczby na osi liczbowej” to materiał, który ma na celu doskonalenie umiejętności zaznaczania na osi liczbowej liczb i zbiorów liczb oraz zapisywania zaznaczonych zbiorów za pomocą nierówności. Można go użyć na różne sposoby.

Przykładowe sposoby wykorzystania:

  • Praca w grupach dwu- lub trzyosobowych:
  • W formie zabawy „Zmiana”: Nauczyciel rozkłada w klasie karteczki z zadaniami (może w tym celu zestawić kilka ławek, by utworzyły długi stół) lub rozwiesza je w różnych miejscach w sali. Uczniowie podchodzą do dowolnego zadania, rozwiązują je, a następnie zapisują odpowiedzi na karcie ucznia. Po ustalonym czasie, np. 1 minucie, w klasie rozlega się alarm lub nauczyciel wykrzykuje słowo: „Zmiana!”. Wtedy uczniowie przesuwają się o jedno zadanie zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Następnie czynności powtarzają się, dopóki uczniowie nie rozwiążą wszystkich przygotowanych zadań. Po zakończonej zabawie sprawdzają wyniki swojej pracy. Zabawę można przeprowadzić również w ławkach – wtedy każda para uczniów otrzymuje zadanie i na ustalone hasło przekazuje je kolejnej parze uczniów. Praca na czas może zwiększać stres, dlatego jej efekty nie powinny być oceniane.
  • W formie stacji zadaniowych: Zadania są rozmieszczone (najlepiej rozwieszone) w różnych miejscach w sali, przy czym ich liczba przekracza liczbę grup. Każda z grup podchodzi do wolnego zadania, rozwiązuje je i zapisuje odpowiedź. Następnie przemieszcza się do kolejnych wolnych zadań. Grupa stara się rozwiązać jak najwięcej zadań. Na koniec sprawdza poprawność swojej pracy.
  • W formie pracy przy stoliku: Grupa otrzymuje wszystkie zadania i stara się rozwiązać ich jak najwięcej. Odpowiedzi zapisuje na karcie ucznia, a na koniec sprawdza ich poprawność.
  • Praca indywidualna:
  • Uczeń losuje zadania do rozwiązania i stara się rozwiązać ich jak najwięcej. Może rozwiązywać zadania na rozgrzewkę na początku lekcji lub jako „poczekajki”, gdy wcześniej zakończy zaplanowaną pracę.

Klasy:

  • 7 – 8.

Zawartość:

  • karty z 24 zadaniami;
  • karta ucznia;
  • odpowiedzi;
  • instrukcja.

Zakres materiału:

  • odczytywanie liczb zaznaczonych na osi liczbowej;
  • zapisywanie nierówności, jaką spełniają liczby zaznaczone na osi liczbowej;
  • zaznaczanie na osi liczbowej zbioru zapisanego za pomocą nierówności;
  • wypisywanie największej lub najmniejszej liczby całkowitej oraz naturalnej.

Formy pracy:

  • praca indywidualna;
  • praca w grupach dwu- lub trzyosobowych.

Faktura:

  • Do każdego zamówienia dołączana jest faktura.
  • Szkoły oraz inne instytucje publiczne mogą otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności. W tym celu wystarczy się skontaktować przez e-mail: kontakt@krolowamatma.pl lub tel. 577 205 587.